Despre CSR NEST

Asociatia CSR Nest este o organizatie romaneasca, cu caracter apolitic, non-profit, non-discriminatoriu, infiintata in anul 2010. Misiunea asociatiei este aceea de a oferi solutii si servicii atat sectorului neguvernamental cat si celui corporatist prin promovarea responsabilitatii sociale in randul societatii civile si al companiilor. De asemenea, asociatia isi mai propune sa contribuie la progresul social si cultural, educational si turistic al Romaniei. Dezvoltarea comunitara, mediul si economia sociala au fost principalele directii de interventie ale Asociatiei CSR Nest in ultimii cinci ani. Pentru mai multe detalii despre Asociatia CSR Nest, va rugam vizitati: www.csrnest.ro.

Despre Fundatia COCA-COLA

Fundatia Coca-Cola a fost infiintata in anul 1984 si reprezinta ramura filantropicae globala a Companiei Coca-Cola. De la momentul infiintarii si pana in prezent, Fundatia Coca-Cola a acordat peste 1 miliard de dolari in granturi pentru sprijinirea initiativelor dedicate construirii si dezvoltarii de comunitati sustenabile in intreaga lume..

Compania Coca-Cola si-a asumat sa investeasca anual in comunitate 1% din veniturile sale operationale inregistrate in anul precendent. Acest angajament este indeplinit prin intermediul proiectelor Fundatiei Coca-Cola si al donatiilor facute de companie. In 2017, compania Coca-Cola si Fundatia Coca-Cola au investit peste 138 de milioane de dolari in beneficiul direct al aproximativ 300 de organizatii din peste 70 de tari si teritorii.

Directiile strategice ale Fundatiei Coca-Cola sunt:

  • Afirmarea profesionala a femeilor: antreprenoriatul si afirmarea economica a acestora;
  • Protectia mediului inconjurator: accesul la apa provenita din surse sigure, conservarea apei si reciclarea;
  • Dezvoltarea comunitatilor: educatie, dezvoltarea tinerilor, alte initiative civice si comunitare;

In plus, Fundatia sprijina multe programe comunitare locale din domeniul artei si culturii precum si programe de dezvoltare in Statele Unite si programe de constientizare si prevenire a HIV/SIDA in Africa si America Latina. Pentru mai multe detalii despre Fundatia Coca-Cola, va rugam vizitati: https://www.coca-colacompany.com/our-company/the-coca-cola-foundation

Despre Green Point

GreenPoint Management S.A. este o organizatie de transfer de responsabilitate, autorizata prin licenta de operare nr. 5 din 10.05.2017, care preia toate obligatiile de mediu privind gestionarea ambalajelor introduse pe piata nationala, investind in protectia mediului, reducerea poluarii si cresterea gradului de reciclare sau reutilizare in Romania. Performanta, transparenta, etica si dinamismul sunt valorile care ghideaza intreaga activitate a companiei. Pentru mai multe detalii despre GreenPoint, va rugam vizitati https://greenpoints.ro

Despre The New World Program

The New World Program reprezinta un parteneriat intre Fundatia Coca-Cola si Global Water Challenge, care incurajeaza participarea societatii civile la crearea de solutii inovatoare, inclusive si sustenabile, pentru atingerea obiectivelor de dezvoltare durabila (ODD) stabilite de Organizatia Natiunile Unite.

The New World Program ofera granturi pentru proiecte care se concentreaza pe trei piloni principali:

Gestionarea responsabila a apei pentru cresterea accesului la apa potabila provenita din surse sigure si la servicii de igiena prin abordari incluzive care implica intreaga comunitate;

Afirmarea femeilor si a tinerilor printr-un nivel imbunatatit de educatie si creare de locuri de munca pentru cresterea adaptabilitatii comunitatilor la problemele cu care se confruntă;

Diminuarea efectelor schimbarilor climatice prin dezvoltarea de ambalaje durabile, implementarea de initiative de reciclare a ambalajelor si ecologizarea apelor marine.

Inca din 2014, de la lansarea proiectului The New World Program a sustinut 66 proiecte  din 21 tari dealungul Eurasiei, Estul Mijlociu, si Africa. Mai multe detalii gasiti la: http://www.globalwaterchallenge.org/

Despre Global Water Challenge

Infiintata in anul 2006, Global Water Challenge (GWC) reprezinta o coalitie de organizatii de top, care si-au luat angajamentul de a indeplini obiectivul sustenabil si realizabil de a oferi acces general la apa potabila provenita din surse sigure si la servicii de igiena (WASH).

Misiunea sa este de a reuni companii de top, parteneri din sectorul societatii civile si guverne, care sa contribuie la accelerarea procesului de furnizare a apei provenite din surse sigure si la oferirea conditiilor necesare asigurarii igienei. Acest lucru este posibil prin parteneriate care includ atat sprijin financiar cat si inovatie pe scara larga cu scopul de a oferi solutii durabile.

Pana in prezent, prin parteneriatele inovatoare public-private ale GWC, peste 1 milion de oameni au acces la apa curata. Mai multe detalii gasiti la: http://www.globalwaterchallenge.org/